Monday, May 01, 2006

Festen hos mig


Konstnärssjälar. Ja, bredvid mig sitter Matteo, min italienska älskling. Andra gäster under kvällen var Rakel Chukri och tjejgänget, Sara Berg, Sydisreporter med gastronomiska färdigheter, Johannes Heuman, min brother in arms i kulturdelen som framöver ska jobba som radioreporter i Kristianstad och ett halvdussin andra.


Diverse Lundagårds-folk.



Jag står och pratar med Piotr Marciniak, Nöjesguidens Malmö-redaktör. I bakgrunden hans rara flickvän.

Maria i mitten, på soffan sitter jag med konstnärerna.
Martin Forssén, Metro-reportern Peter Herkel och Lundagårds egna fotomodell Johan Haqvil.

Strike a pose!

Avslappnade journalister, men Johan poserar vidare.

Leif Holmstrand, väninna, jag och Jonas Brun.


I förgrunden med randig tröja syns Viktor Ström, Lundagårds nya Björn af Kleen. Inte så mycket i attityd som i begåvning.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home