Wednesday, April 26, 2006

Långhelg för artinstorage

Jag är på gott humör. Idag var det tentaåterlämning och jag har fortfarande en obruten kedja av toppbetyg trots att jag inte anstränger mig. Det ska jag fira på Metro.

Hursomhelst, den kommande tiden blir intensiv och jag tänkte typ skriva en tablå för det kommande bloggandet:

1. Imorgon release för nya Nöjesguiden, jag går dit med min nya kärlek. Ja jag är kär om någon tvivlade. Väldigt kär. Jag inser det nu.

2. Fredag har jag avskedsfest. "Farväl till Lund"-fest. Tidningskollegorna från Lund samt en massa andra kommer, fullständig rapport följer.

3. Lördag är jag bakfull och går på konsert. Klassiskt från sydamerika, det är en bekant som spelar.

4. Valborgsmässoafton. Jag åker till Stockholm för att gå på af Kleen & Johanssons fest. Jag var bjuden på annat i Malmö, men jag kan helt enkelt inte svika Kleenis. Han insisterade. Rejält. Ska ta vimmelbilder till Paris-bloggen.

Första maj ska jag vara bakis, bruncha med Stockholmsvännerna och INTE demonstrera. Jag aldrig demonstrerat för något i hela mitt liv och tänker inte börja nu. Jag må vara radikal i mitt samvete, men är borgerlig i mina vanor.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home