Thursday, June 15, 2006

Löfte

Hej,

Nu slutar jag att vara personlig på bloggen. Jag kommer bara att objektivt skildra offentliga tillställningar av typen vernissager och releasefester utan att hemfalla åt peronliga kommentarer. Jag har försökt att följa detta innan, men misslyckats. Nu får ni ta det som ett högtidligt löfte, jag håller alltid mitt ord nämligen. Enda undantaget är mat och konst, där ska jag tillåta mig att säga om något är bra eller dåligt eftersom det faller inom kritikens område och jag trots allt är kritiker. Orsaken till detta är att jag inte vill återupprepa Diagnos här. Puss, kära läsare.

/Joakim

4 Comments:

Blogger x1x1x2 said...

PS: För vem bryr sig om mitt liv egentligen? Det är ju knappt så jag tycker det är särskilt intressant. Särskilt nu när jag inte har några dramatiska kriser och nästan aldrig går på fyllerundor och glampartyn. God, jag har blivit svensson.

Thu Jun 15, 08:55:00 AM PDT

 
Blogger Herr Planström said...

Såå svensson är du ju inte, käre señor j.b.p.

Fri Jun 16, 12:59:00 AM PDT

 
Blogger Rexxie said...

Jag bryr mig! (och blir det bara vernissager mm så kommer jag säkert att sluta bry mig...)

Sun Jun 18, 03:48:00 AM PDT

 
Blogger Eric Goesta Rosén said...

Det är ju glädjande för dig att de dramatiska kriserna inte duggar tätt längre men det är synd att vi inte får läsa det personliga längre. Kommer att sakna det.

Tue Jun 27, 08:57:00 AM PDT

 

Post a Comment

<< Home