Friday, June 02, 2006

Fredag

Jaha...Vaknade av att min baby var tvungen att gå. Det var nån stor målning som skulle transporteras. Jag ägnade dagen åt att skriva, min uppsats. På kvällen gick jag på fest hos ingeniör-Gunnar. Vi drack stolybolly som smakade piss. Champagne smakar bäst rent, det är min mening. Således...Jag blev skitpackad på Bollinger. Det som var bra var att alla killarna var så söta att jag slapp l å t s a s att jag är trevlig, utan kunde vara det med full naturlighet.

Nu på morgonen ringde telefonen och jag råkade trampa på mina glasögon. De är helt böjda och jag ser snurrigt när jag har på mig dem. Helt kvaddade.Typiskt. De är Armani. Giorgio naturligtvis, inte Emporio. Det var liksom mina läsglasögon eftersom jag har svårt att läsa med linser. Nu måste jag kanske sluta läsa.

1 Comments:

Blogger x1x1x2 said...

PS: Jag måste sluta mobilterrorisera mina vänner så fort jag tagit några glas för mycket. Jag har tydligen ringt och messat till både Österrike och USA.

Sat Jun 03, 03:10:00 AM PDT

 

Post a Comment

<< Home