Monday, March 13, 2006

Misery

Varje dag utan honom är en helvetesplåga.

4 Comments:

Blogger Herr Planström said...

Varje dag utan honom är det. Jag vet. Jag förstår. Faktiskt. För honom är det likadant.

Mon Mar 13, 03:53:00 PM PST

 
Blogger x1x1x2 said...

Men jag klarar snart inte att hålla masken. Egentligen vill jag bara stå och skrika ut för mitt fönster.

Tue Mar 14, 12:02:00 AM PST

 
Blogger Rexxie said...

Måste du hålla masken då? Ibland tror jag att vi är lite för duktiga på att hålla masken jämnt....

Tue Mar 14, 01:40:00 AM PST

 
Blogger x1x1x2 said...

Somliga är duktigare än andra. Fast nu får det vara nog. Jag älskar Johan för mycket för att lida i tysthet. Jag kanske får starta en ångestblogg för att inte plåga mina kollegor här...

Tue Mar 14, 04:21:00 AM PST

 

Post a Comment

<< Home