Tuesday, January 10, 2006

Så vart det klart...

....jag har äntligen fått övertygat min mamma att överta min lägenhet från och med mitten av April. Det blir först Berlin ett tag, och sedan kanske jobbet som jag inte tog i Miami för 4 år sedan...det är skönt att äntligen ha öppnat den dörren igen. Malmö har känts som en hållplats på vägen ett tag nu, så.... Nästa projekt är att sälja alla möbler och löst krimskrams....Det blir både blocket och auktionsinlämning...hehe....Innan jag flyttar ut skall jag dock ha ett par rungande middagar för vännerna - ni vet vem ni är!

1 Comments:

Blogger x1x1x2 said...

Men ska du verkligen sälja allt?! Konsten? Keramiksamlingen? De vackra art deco-ljustakarna?

Malmö kommer kännas tomt utan dig. Men vi kommer ner till Berlin i april och i höst ska jag och Johan skaffa oss en våning där. Vi ska dela vår tid mellan malmö och berlin.

Wed Jan 11, 02:06:00 AM PST

 

Post a Comment

<< Home