Sunday, December 11, 2005

Adjö, stolta stad


Nu åker jag hem till provinsen igen. Tråkigt. Avslutade min vistelse i Stockholm med brunch på Moderna med "svärföräldrarna" och middag på Folkoperan med Johan. Vi åt öppen ravioli med kronärtskocka, färskost och tomatsalsa. En liten tår grappa för att avrunda. Som om det inte vore nog så tråkigt att lämna Johan åker jag dessutom hem något handikappad efter en sexrelaterad olycka. Mitt knä är helt förstört och har ett otäckt sår. Jag haltar omkring som en krigsveteran. Jag säger farväl till Stockholm med några bilder på mig i typiska miljöer.

2 Comments:

Blogger ADMINMAN said...

De flesta olyckor sker inom hemmets fyra väggar...*L*L*L*....du får fixera "häng-selen" bättre till nästa gång...*ASG*

Mon Dec 12, 09:26:00 AM PST

 
Blogger x1x1x2 said...

Snuskpelle! Några sådana redskap har inte jag. Men jag skulle nog behöva en handbok i ergonomiska ställningar...

Tue Dec 13, 02:25:00 PM PST

 

Post a Comment

<< Home