Monday, November 27, 2006

Encore a Bruxelles

Sista dagen i Bryssel. Blir mer och mer förtjust i staden. Lägenheterna ar sjukt snygga har. Mina vardar ar 20/ariga elever pa dansakademi och saledes fattiga, men ända bor de i jättefina sekelskiftesvaningar med 4 meter i takhöjd och svensk standard. Tydligen billigt här. Det har jag själv märkt och igar klagade jag över att jag inte spenderat nagra pengar under min vistelse. Ett besök i Dansaert idag, Bryssels modedistrikt, har med rage avhjälpt det. Nu har jag postshoppingangest.Anyhoo, nagon choklad har jag ännu inte köpt.




artinstorage

1 Comments:

Blogger ADMINMAN said...

Witamer......finns bara i Bryssel...Le Sablon....

Bästa chokoladen i världen, I tell you....

You snooze....you lose...

:-D

Mon Nov 27, 07:52:00 PM PST

 

Post a Comment

<< Home