Saturday, August 05, 2006

Vi lever.....


Jaha, så var man pånyttfödd....
I förrgår kväll så parkerade min pojkvän och jag vid Alexanderplats i Berlin för att gå och äta. Bilen parkerade vi bakom en 30 meter hög lyftkran som höll på att installera en glasvägg vid sidan av SAS Radisson hotellet.
Min pojkvän och jag satt i vår bil på den bifogade bilden mindre än en minut innan lyftkranen kollapsade och mosade vår bil, och 4 andra bilar. Mannen som installerade glasväggen uppe på lyftkranen krossades och dog omedelbart.

Själva klarade vi oss undan med glassplitter och skrubbsår då jag ramlade medan jag försökte fly från kranen när den kollapsade.

Klicka på bilden så kan ni se videon efter olyckan...

Vi hade änglavakt...Jag är glad att vi lever, ett tag till i alla fall....

5 Comments:

Blogger Tor Billgren said...

Sinnessjukt. Helt sinnessjukt.

Sun Aug 06, 01:59:00 AM PDT

 
Blogger Rexxie said...

Helt otroligt! Ibland gäller det att ha sekundrarna på sin sida...

Såg ni när kranen ramlade?

Sun Aug 06, 11:27:00 AM PDT

 
Blogger ADMINMAN said...

erhmm...typ ja!...eftersom kranen ramlade över oss....så vi fick springa för livet...

Sun Aug 06, 01:29:00 PM PDT

 
Blogger x1x1x2 said...

Glad att ni lever. Det här är fruktansvärt.

Sun Aug 06, 03:16:00 PM PDT

 
Blogger Eric Goesta Rosén said...

Herregud. Fruktansvärt obehagligt. Stay alive för helvete.

Tue Aug 08, 04:03:00 AM PDT

 

Post a Comment

<< Home