Thursday, December 14, 2006

Veckan som gått

Hm, jag skriver aldrig om vad jag gör längre. Är det tråkigt att bara läsa om konst? Men ärligt, ni missar inget för jag gör verkligen inget särskilt längre. Inget spännande iallafall. Den här veckan har jag gjort följande:

1. Köpt en persikofärgad Lacoste-cardigan. Ville känna mig lite somrig i vinterrusket.

2. Sett Electrohype och skrivit recension om det. Det var bra.

3. Lagat soppa åt pojkvännen två gånger. Älskar att pyssla om honom.

4. Gått på yoga och massage. Skönt!

5. Köpt Funny Girl med Barbara Streisand på DVD. Tittat på den i omgångar. Liten crush på Barbara.

6. Snott ett matbord från Myrorna (Det stod i trappen i väntan på hämtning). Jättefint!

7. Skrivit uppsats. Det går bättre nu.

8. Skrivit notis om konstauktion. Ska bjuda på några saker.

9. Finkammat stan i jakt på den perfekta lussekatten. Hittade den inte.

10. Funderat över personliga saker. Inget allvarligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home