Saturday, October 21, 2006

Homage till mig

Ja,då har jag äntligen blivit q-ad. Och nej, för er som inte har rötter i Lunds studentvärld, det är inget snusk. Ända sedan 1920 har profiler i Lunds studentvärld fått en q-vers tillägnad sig när de lämnat studentvärlden. ett slags satirisk homage. Jag tycker nog att de varit ovanligt snälla den här gången, inga pinsamheter egentligen och inga referenser till mina forna dryckesvanor. Dessutom är illustrationen väldigt snygg, inte alls en karikatyr utan snarare en nästan idealiserad bild. Titta på Lundagård

1 Comments:

Blogger x1x1x2 said...

Eller hur! Inte heller ett ord om att alla min pojkvänner har figurerat i tidningen genom åren...

Fast jag sa aldrig att jag var en bra älskare, bara att jag kunde hålla på länge! Och så gav jag en liten demonstration...Hehe

Fri Oct 27, 12:04:00 AM PDT

 

Post a Comment

<< Home